תשלומים וחיובים

 

תשלומים וחיובים

 

•  אילו אפשרויות תשלום מתקבלות על-ידי יו-פרינט ?

  1. תשלום באמצעות כרטיס אשראי און-ליין.
  2. תשלום באמצעות כרטיס אשראי בחיוב טלפוני.
  3. תשלום לשליח בזמן מסירת החבילה (בתוספת תשלום).
  4. תשלום באמצעות צ`ק/מזומן הנשלח בדואר. 

אנא צרף את מס` ההזמנה שלך לצ`ק/ מזומן ששלחת.

לתשומת לבכם, הזמנה המשולמת בצ`ק/מזומן, לא תטופל כל עוד הצ`ק לא נפרע.

 

התשובה אינה מספקת ?  צור קשר עם שירות הלקוחות



•  היכן נמצאות ההזמנות שביצעתי ?


על מנת לצפות בפרטי ההזמנות שלך, עליך להיכנס ל"החשבון שלי" למלא שם משתמש

וסיסמה. בדף "החשבון שלי" יופיע קישור בשם "ההזמנות שלי" – לחץ עליו בכדי לצפות בהזמנות שלך מן העבר.

 

התשובה אינה מספקת ?  צור קשר עם שירות הלקוחות.



•  כיצד מדווחים על חיוב שגוי ?

 

אנא הימנעו מלדווח על שגיאות בחיוב כרטיס האשראי באמצעות האי-מייל.

בכל בעיה הנוגעת לכרטיס האשראי הקפידו על יצירת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות.   

אם אכן נפלה טעות בחיוב היא תטופל במלוא תשומת הלב ולשביעות רצונך.

 

התשובה אינה מספקת ?  צור קשר עם שירות הלקוחות.