פליירים וקידום מכירות

 

פליירים – כלי מצוין לקידום מכירות


כנגד פליירים המחולקים בתיבות הדואר, נשמעות בשנים האחרונות מס` טענות. בין היתר עולה הטענה האומרת: "אני אף-פעם לא מתייחס לפלאיירים וזורק אותם מיד לפח האשפה". ובכן, מדובר בטענה אשר איננה נתמכת בנתונים סטטיסטים, למעשה הסטטיסטיקה מוכיחה בדיוק את ההיפך.
מבדיקות סטטיסטיות הוברר ש - 10 אנשים מכל 100 שומרים על הפליירים שהם מקבלים, ולפחות אחד מתוכם מגיב למסר הפרסומי ופונה למפרסם להמשך רכישה והדפסת פליירים מעוצבים.
כלומר, על כל 10,000 פליירים שחולקו המפרסם מקבל 100 פניות מלקוחות !

פרסום על ידי חלוקת פליירים זה אכן פרסום משתלם.


הפליירים ביו-פרינט הינם מוצר בעלות נמוכה ביותר, מופקים בקלות ונותנים תמורה מלאה לכסף שהושקע.
מומלץ להקדיש תשומת לב לפרטים הבאים כאשר אתם מעצבים את ה-פלייר
 שלכם :


● הטקסטים צריכים להיות ברורים וקלים לקריאה, בגודל מתאים ולא קטן מדי.

● פנו לקהל יעד מוגדר, לדוגמא, אם אתם רוצים להפיץ מסר פרסומי לסטודנטים, חלקו את הפלאיירים מחוץ לאוניברסיטה.

● מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה להפצת פלאיירים, ולקבוע מראש את אזורי ההפצה. מומלץ לבצע בדיקה אקראית על-מנת לבדוק שהפליירים אכן חולקו על-פי המסוכם עם המפיץ.