כרטיסי ביקור – מחיר

 

כרטיסי ביקור – מחיר


מחיר כרטיסי הביקור מכיל לא מעיט מדדים. המדד הראשון הוא רמת העיצוב בכרטיס הביקור: כרטיס ביקור מעוצב יעלה יותר מאשר כרטיס ביקור בסיסי. כמו כן, כרטיס ביקור מגנטי יעלה יותר מאשר כרטיס ביקור עלה נייר קרטון. קביעת המחיר היא בהתאם לתקציב אותו אתה יכול להרשות לעצמך. ניתן להגיע למחיר הן במסגרת תקציב שייקבע מראש על ידך, והן על ידי הרצון שלך בדגם מסוים של כרטיס, אותו ניתן לאתר על ידי סקר שוק קצר עד אשר יימצא מחיר בו תוכל לעמוד. במידה ולא יימצא מחיר כזה לדגם שאתה מבקש, תצטרך להצטמצם בבקשות שלך במסגרת התקציב.

 

בחירת תקציב לכרטיס ביקור

הסכום המומלץ להשקעה הוא סכום שאתה בטוח כי יש לך כיצד להחזירו. לדוגמה: אם אתה מורה למקצוע מסוים, ויש לך עבודות צפויות, צפויה להיכנס לך הכנסה בגובה מסוים. אם הצלחת לרכוש כרטיסי ביקור בגובה הכנסה זו, הם כדאיים לקניה עבורך.

 

מציאת כרטיס ביקור ייעודי במסגרת התקציב המיועד

במידה וגילית כי הכרטיס בו אתה מעוניין יקר יותר מהתקציב המוקצה, ניתן לנקוט במספר דרכים למציאת מחיר זול יותר: אפשרות אחת היא לצאת מאזור תל אביב והמרכז לאזור בו ההדפסות יותר זולות. כבר אירעו לא מעט מקרים בהם בתי הדפוס באזורי התעשייה בבאר שבע או בנתניה הניבו תוצאות שבתי הדפוס באזור דרום השרון או תל אביב דרשו עליהם מחיר רב יותר. במקרה כזה, חלה עלייך חובת ההגעה ליעד הרחוק או ההמתנה לדואר שתגזול ממך זמן רב. אפשרות שניה היא להוריד באיכות הנייר: אם בית הדפוס קבע כי הכרטיס יודפס על קרטון עבה, בחר בקרטון דק יותר, לדוגמה.

 

מה עושים במידה ולא הצלחנו להוריד עלויות ?

במקרה כזה חשוב להצטמצם בדרישות. להוריד אלמנטים הקשורים לצבע, או לצמצם במלל. במידה ובית הדפוס אומר שאין לכך השפעה, ויש מחיר מינימום גבוה מדי, אתר בית דפוס אחר באמצעות סקר שוק יעיל.

 

לסיכום

במאמר זה הובאו מספר עצות הקשורות לקביעת תקציב לכרטיסי ביקור, ודרכים להוזיל את עלות הדפסתם. חשוב לקרוא מאמר זה בעיון. קריאתו תחסוך לך שקלים רבים, ותגדיל את רווחיות בית העסק שלך.