כרטיסי ביקור למאפרות
כרטיסי ביקור למאפרות
כרטיסי ביקור למאפרות הם כרטיסים עם צבעים חמים, שמראם החיצוני חייב לצעוק שאלו כרטיסי ביקור למאפרות. כרטיסים אלה יכילו בדרך כלל ציור של שפתיים אדומות או תמונה של פני אישה המכילה שפתיים אלה. מימין או משמאל לתמונה ירוכז המלל שיכיל מידע על המאפרת, דרכי התקשרות עמה וכתובת מגורים. מומלץ להוסיף מספר משפטים המעידים על נסיונה, תחומי התמחותה, ועוד.
כרטיסי ביקור מגנטיים למאפרות
כדאיות כרטיסי הביקור המגנטיים למאפרות גדולה לעין שעור. כרטיסי ביקור אלה יחולקו בדיוור ישיר ויודבקו על גבי מקרר הבית. כאשר מאפרת חדשה מגיעה לשכונה, ובייחוד אם זו שכונה שדוגלת במיתוג – כמקובל בערים כמו תל אביב, הרצליה, רמת השרון, נתניה וכו` – המגנט הזה נהפך במהרה להיות שיחת היום, וטלפונים רבים עלולים לזרום. על מנת שזה יקרה, חשוב כי המאפרות יעצבו בצורה מקורית את הכרטיס, שתמשוך קוראים וקוראות רבים.
כרטיסי הביקור הסטנדרטיים אינם מחולקים בדיוור ישיר אלא מסופקים על ידי הספק עצמו על פי רוב. לפיכך, חשוב כי הפן האישי של המאפרות יוטבע על גבי כרטיס זה: חשוב כי המילים יתארו ממש בתמצות אך בדייקנות את האמניות שנמצאות מול הלקוח. כך הלקוחה תזכור שהן מאפרות, המתמחות בענף מסוים בתחום האיפו, ובסגנון ייחודי כלשהו. בדרך זו, אם יגיע טלפון למאפרות הוא יהיה טלפון מלקוחה מבינת עניין שתבקש שירות מדויק – הקולע בול לתחום ההתמחות של המאפרות הללו.
לסיכום
הוצג המראה המומלץ עבור כרטיסי ביקור למאפרות, ולאחר מכן נערכה השוואה בין כרטיסי ביקור מגנטיים לכרטיסי ביקור סטנדרטיים. בכל מקרה, מומלץ להיעזר בטכניקת כתיבה והפקה אחרת של כרטיס הביקור. במקרה של כרטיס הבקור המגנטי: להשקיע בעיצוב ייחודי, בחתירה לשלמות ולעיצוב רעיון מקורי. במקרה של כרטיס הביקור הסטנדרטי: הטבעת חותם אישי על הכרטיס, המשקף את המאפרות המסויימות הללו. בצורה כזו, הלקוחה תדע מה הם תחומי ההתמחות בתוך ענף האיפור – בהם יש למאפרת חוזקה בשוק, ותפנה אליה במקרה הצורך. חשוב לקרוא הוראות אלה בעיון על מנת שלא להדפיס כרטיסי ביקור לא רווחיים שלא יעניינו את הלקוחות. לצערנו, גם אנשים מוכשרים טועים בדוקטרינה זו. בל נשכח כי העולם לא שופט אותנו על מה שאנחנו יודעים, אלא על מה שהצלחנו לעשות עם הידע הזה