ההזמנות שלי
ההזמנות שלי
• כיצד אני נכנס ל"חשבון שלי" ?
באפשרותך להיכנס לחשבון הפרטי שלך מכל דף באתר. בחלקו העליון של האתר
מופיע קישור "החשבון שלי", לחץ עליו, מלא את שם המשתמש והסיסמא.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.
• האם באפשרותי לבטל או לשנות הזמנת מוצר שביצעתי ?
על מנת לשמור על רמת המחירים הנמוכה ביותר בארץ, מערכת יו-פרינט הינה אוטומטית לחלוטין וכל שלבי ייצור המוצר (למעט הדפסתו), מבוצעים על-ידי הלקוח. לכן, חשוב מאוד שבטרם תאשרו את הזמנתכם, בידקו היטב את כל פרטיה.
לאחר שההזמנה אושרה, אין אפשרות לשנותה או לבטלה. אנו מתנצלים על כל אי-נוחות שעלולה להיגרם כתוצאה מהזמנה שגויה ומקווים שתבינו כי על-מנת לשמור על רמת המחירים הנמוכה שלנו ועל מהירות האספקה, אין באפשרותנו לבטל הזמנות.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.
• מה ניתן לעשות אם אינני מרוצה מן המוצר שקיבלתי ?
יו-פרינט מתחייבת לשביעות רצון הלקוחות.
יו-פרינט עומדת מאחורי המוצרים והשירות אותם היא מספקת. אם אינך מרוצה במאת האחוזים מן המוצר אותו רכשת אצלנו, פשוט צור קשר עם שירות הלקוחות תוך 30 יום מרגע קבלת המוצר. אנו נחזיר את התשלום, כולל עלויות המשלוח.
חשוב לשמור על המוצר באריזתו ולא להשחיתו, שכן ההחזר הכספי מותנה בהחזרת
המוצר לחברה לשם בדיקתו ועל-מנת שלא יצאו מתחת ידינו מוצרים שאינם מושלמים.
אכן, יו-פרינט עושה כל שניתן על-מנת להשביע את רצון לקוחותיה. אולם, נסיבותמסויימות הן מעבר לשליטתנו ואינן מכוסות במסגרת האחריות לשביעות רצון הלקוחות.
- טעויות איות או הגהה, כשלים בעיצוב שנעשו ע"י הלקוח עצמו.
- איכות נמוכה ורזולוציה נמוכה של לוגו או של תמונה שהועלו ע"י הלקוח.
- טעויות של הלקוח הקשורות בגימור המוצר אותו רכש.
- נזק שנגרם למוצר לאחר שהגיע ללקוח.
אנא מכם, הקפידו על תשומת לב מירבית בזמן אישור המוצר להדפסה.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.
• מהי מדיניות החזרת המוצר של יו-פרינט ?
יו-פרינט מתחייבת לשביעות רצון הלקוחות.
אנו נדפיס שנית, או נחזיר את התשלום עבור כל מוצר אשר לא יעמוד בציפיותיו של הלקוח. עם-זאת, איננו יכולים לקחת אחריות על טעויות הקלדה, תמונות או לוגו באיכות נמוכה או כשלים בעיצוב שנעשו ע"י הלקוח. צוות יו-פרינט איננו מבצע כל בדיקה או הגהה למוצר אותו מזמינים לקוחותיו, אלא אם התבקש לכך. המוצר מועבר להדפסה ישירות וללא מגע יד אדם.
יו-פרינט עומדת מאחורי המוצרים והשירות אותם היא מספקת. אם אינך מרוצה במאת האחוזים מן המוצר אותו רכשת אצלנו, פשוט צור קשר עם שירות הלקוחות תוך 30 יום מרגע קבלת המוצר. אנו נחזיר את התשלום, כולל עלויות המשלוח.
חשוב לשמור על המוצר באריזתו ולא להשחיתו, שכן ההחזר הכספי מותנה בהחזרת
המוצר לחברה לשם בדיקתו ועל-מנת שלא יצאו מתחת ידינו מוצרים שאינם מושלמים.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.
• המוצר שהגיע אליי איננו מתאים להזמנתי, מה ניתן לעשות ?
אם קיבלת את המוצר שהזמנת ואתה מאמין כי הוא אינו שלם (כמות, גימור), אנא בדוק
את ההזמנה שביצעת על מנת לוודא שלא נפלו בה טעויות מצדך.
בכל-מקרה של טעות מצדנו, אנא פנה למחלקת שירות הלקוחות. פנייתך תטופל במלוא תשומת הלב ולשביעות רצונך.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.
• כיצד מבצעים הזמנה חוזרת של מוצר ?
על מנת להזמין שוב מוצר אותו הזמנת בעבר בלא לערוך בו שום שינוי.
- לחץ על "החשבון שלי".
- לחץ על "ההזמנות שלי".
- לחץ על "הזמן מוצר", הנמצא בסמוך למוצר המבוקש.
- המשך לפי ההוראות המופיעות על הצג.
התשובה אינה מספקת ? צור קשר עם שירות הלקוחות.